When You’re Gone - By: Cranberries


When You’re Gone
By: Cranberries

Intro: E C#m G#m B (2x)
Hold on to love. That is What I do,
Now that I’ve found you
And from above,
Everythin’s stinking,
Their not around you
(I)
and in the night,
I could be helpless
I could be lonely, sleeping without you
And in the day, everything’s complex
There’s nothing simple,
When I’m not around you
Reff:
But, I miss you when you’re gone
That is what I do, Bay, bay, bay
And it’s going to carry on,
That is what I knew, Bay, Bay, Bay
Musik: E C#m G#m A
Hold on to my hand,
I feel me sinking,
sinking without you.
And to my mind,
everything’s stinking
Stinking without you
…reff:
musik: E C#m G#m A

Berpeganglah pada cinta,
Itu yang kulakukan
Sekarang kutemukan kau
Dari atas semuanya membusuk
Karena mereka tidak disekitarmu

Dan di malam hari,
Aku merasa tak tertolong
Aku bisa kesepian, tidur tanpamu
Dan di siang hari Semuanya kompleks
Tak ada yang mudah
Saat aku tak disekitarmu

Tapi aku merindukanmu Saat kau tiada
Itulah yang kulakukan
Dan ini semakin larut
Itulah yang kutahu

Raihlah tanganku
Kurasa aku tenggelam
Tenggelam tanpamu
Dan dipikiranku
Semuanya membusuk
Membusuk tanpamu